kes bunuh dirik agik ka ?



huhh . lepas MUHIL bapak kawan ku gik yang bunuh dirik .
nauzubillah . kenak la mesti bunuh dirik ? c dapat ka fikir benda lain untok solve semua probs ? mesti ka bunuh dirik ?
ishh . tanggal 17 februari 2010 kampong dikejutkan dengan brita kematian MUHIL yang menggantungkan dirinya . kematian beliau masih belum dikenalpasti puncanya . dikatakan beliau meninggal akibat CINTA . huhh~ apa2 jak laa .

pada 31 mac 2010 , sekali lagi peristiwa ini berulang . bapak kawan ku gik .
bapak ARELL . huhh~ tekejut berokk masa dengar brita ya masa balit solah . apa nak jadi ? adakah ini petanda KIAMAT yg semakin dekat ? dikatakan bapaknya ingin menebus dosa ke atas semua ahi keluarganya . allahyarham sempat meninggalkan sepucuk surat yang menyatakan allahyarham sememangnya sangat menyayangi ahli keluarga . disamping ya , allahyarham sempat bersalaman dengan ahli keluarga dan meminta maaf di atas kesalahan yang telah nya molah lamak tok . selama tok , allahyarham banyak berkasar terhadap ahli keluarga . dikatakan juga , bapak nya mabok terlebih dahulu sebelum mengambil keputusan untuk membunuh dirik . nauzubillah .

wahai pembaca . sesungguhnya ALLAH akan memaafkan serta megampunkan dosa hambanya kerana ALLAH ITU MAHA PEMAAF . segeralah mendekatkan diri anda dengan ALLAH bagi mengelakkan syaitan menghasut anda untuk melakukan lebih banyak dosa . sesungguhnya aku bukanlah manusia yang sempurna tetapi sebagai hamba ALLAH , aku berhak menyeru anda kea rah kebaikan . semoga ALLAH memberkati hidup anda .

berfikirlah sebelum melakukan sesuatu perkara . kita telah diberikan akal untuk berfikir waeas . tidak seperti binatang yang tidak mempunyai akal . jika anda tidak dapat berfikir dengan waras , anda sama seperti binatang . wahhh ~ ada bakat ka mok jadi pensyarah ? hahaha ! ;)