new LOVE



JAMALUDDIN BIN NOH



*sadam *
taken on 17 march 2010
si dia yang muncul setelah aku break an FAMEEZAM bin SUIB or PYJAM
si dia juga yang setia menanti diri ini selama 3 tahun ;)
DIRI INI SEMAKIN JIWANG NAMPAKNYA . ahaa :D

huhh . . am I really can accept him in my heart ?
the answer : i don’t know
but , i want he know that . .
i will try ro accept him
i will try to like him
i will to love him


actually aku hepy bila bersama an nya . tapi , aku masih sayang gilak an PYJAM . pa ka ? tapi akut sigek benda jak . aku takut aku akan kecewakan SADAM . sebab bukan sepenuh hati aku miliknya , separuh pun belom da gik tok . maybe da 1 per 4 jak kot . yang selebihnya masih gik milik PYJAM . kenak mesti PYJAM ? kenak bukan orang lain ka ? nang susah giler aku nak lupakannya . maybe terlalu banyak kenangan ngan nya kot yak u c pat lupakannya . maybe uak ku terpaksa amik masa yang lamak nak lupakan nya . aku nang bodo kan ? kenak la alu timak SADAM sedangkan aku gik sayang an PYJAM . huhh . . sapa uak ka suruh PYJAM ya mengenja an orang lain . kali tok ku nang c pat nak maafkan nya gik . nang c pat ! sury la k PYJAM .


u really hurt me . berapa kali dah kitak molah cam tok an kamek . dolok nang kamek dapat maafkan kitak tapi kali tok , susah rasanya kamek nak maafkan mitak gik .



AND FOR SADAM ;)
tengs for your sacrifice
i really appreciate it
pastok kamek akan try timak kitak seadanya
tengs too for bringing happiness in my life
i hope I will not hurt you anymore





AND I LOVE BOTH OF YOU ;(